اعلامیه پذیره نویسی سهام شرکت دانشگاهی خصوصی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
 
شرکت های دانشگاهی که با مشارکت موسسات دانشگاهی و پژوهشی و محققین و افراد ذینفع آن موسسات تاسیس می شوند، یکی از مهمترین ساز و کارهای تجاری سازی نتایج تحقیقات و دستاوردهای دانشگاه ها محسوب می شود که بیشترین منافع مالی را عاید سهامداران این موسسات کرده و تاثیر قابل توجهی نیز در رشد اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار برای کلیه دینفعان دانشگاه دارد.

بر این اساس به ‌اطلاع می‌ر‌ساند دانشگاه در صدد تاسیس شرکت دانشگاهی خصوصی می باشد. به ‌استناد ماده 48 و 51 قانون برنامه چهارم و بخشنامه 79139/11 وزارت عتف در خصوص دستورالعمل شرایط و نحوه تاسیس شرکت های دانش بنیان توسط اعضای هیات علمی با مشارکت دانشگاه، مقرر است که 66 درصد سهام شرکت دانشگاهی در شرف تاسیس دانشگاه، به اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه واگذار گردد. متقاضیان محترم می­توانند آمادگی خود را از طریق ثبت نام در اینجا (لینک) اعلام کنند. لازم به ذکر است با توجه به محدود بودن ظرفیت، اولویت با کسانی است که زودتر آمادگی خود را اعلام کرده ­اند.

·         سرمایۀ تاسیس شرکت: یک میلیارد تومان

·         تعداد سهام قابل عرضه به همکاران محترم : تعداد 1320 سهم (معادل %66 کل سهام) به ارزش اسمی هر سهم 500 هزار تومان

·

درصد مالکیت

تعداد سهام

نوع شخصیت حقوقی

نام سهامدار

34%

680

سهامی خاص

دانشگاه صنعتی خواجه ­نصیرالدین طوسی

66%

1320

اشخاص حقیقی (اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه) و همچنین شرکت های حقوقی با مدیریت اعضای هیأت علمی دانشگاه

....

·         مدت پذیره‌نویسی: ثبت نام از اول وقت اداری روز سه شنبه مورخ  03/04/1399 آغاز و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 16/04/1399 ادامه خواهد داشت.

·         مقررات اساسنامه در خصوص تقسیم سود، تشکیل اندوخته و تقسیم دارایی بعد از تسویه: هر سال طبق تصمیم مجمع عمومی عادی، ثبت معینی از سود خالص بین صاحبان سهام تقسیم میگردد. وضع اندوخته قانونی از سود خالص شرکت مطابق قانون تجارت می باشد و تقسیم دارایی بعد از تسویه با متابعت از قانون تجارت به عمل خواهد آمد.           

·         پس از اتمام مدت پذیره نویسی، شماره حساب جهت واریز وجوه سهام بر اساس اولویت ثبت نام به متقاضیان اعلام می گردد. پس از واریز مبلغ مربوطه، پذیره نویسی قطعی خواهد بود.

تعداد بازدید:
2415
تاریخ:
1399/04/02
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.