جزئیات وام دانشجویی ویژه تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ارائه وام‌های دانشجویی ویژه تمام مقاطع تحصیلی دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سعید رعیتی، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی درباره جزئیات وام‌های تحصیلی ویژه دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: همه مقاطع تحصیلی از قبیل کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته می‌توانند از حداکثر دو رویداد در هر مقطع تحصیلی از وام ضروری ویژه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی استفاده کنند.

او افزود: مقاطع کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته غیر بورسیه حداکثر 4 رویداد در هر مقطع تحصیلی و مقاطع کارشناسی ارشد پیوسته، دکتری پیوسته و دکتری حرفه‌ای حداکثر 5 رویداد در هر مقطع تحصیلی خود هم می‌توانند از وام ضروری استفاده کنند.

رعیتی تصریح کرد: مبلغ وام ضروری تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی حداقل20 میلیون ریال و حداکثر30 میلیون ریال است که رویداد‌های موارد خاص از جمله تولد فرزند دانشجوی متاهل، فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند دانشجو، دانشجویان برتر و نمونه کشوری و مبتکر، دانشجویان قهرمان ورزشی وازدواج را شامل می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: سایر موارد مشابه به تشخیص رئیس صندوق رفاه، رویداد دانشجویان مبتلا به بیماری‌های خاص و پرهزینه، دانشجویان حادثه دیده در سوانح و تصادفات تا مرز 50 میلیون ریال را شامل می‌شود.

او با بیان اینکه حداکثر سقف رویداد تعیین شده در مقاطع تحصیلی با توجه به ارائه وام‌ها متفاوت است، تاکید کرد: مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا سقف 60 میلیون ریال، مقاطع کارشناسی پیوسته، دکترای تخصصی ناپیوسته غیربورسیه حداکثر تا سقف 80 میلیون ریال، مقاطع کارشناسی ارشد پیوسته، دکترای پیوسته و دکترای حرفه‌ای حداکثر تا سقف 100 میلیون ریال می‌توانند از وام ضروری ویژه دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی بهره‌مند شوند.

رعیتی درباره دریافت وام ویژه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشجویان مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مبلغ 10 میلیون ریال، مقاطع کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکتری حرفه‌ای و دکتری پیوسته مبلغ 20 میلیون ریال، مقاطع دکتری تخصصی ناپیوسته مبلغ 50 میلیون ریال در هر نیم سال واجد دریافت این وام خواهند شد.

او با اشاره به وضعیت اسکان دانشجویان گفت: طبق نظر ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی تنها می‌تواند 50 درصد از خوابگاه‌های خود را به دانشجویان اختصاص دهد، اما از این میان ما 35 درصد از خوابگاه‌های خود را اختصاص داده ایم و در حال حاضر 25 درصد از طرفیت‌ها پر شده است و بسیاری از دانشجویان هنوز به دریافت خوابگاه اقدام نکرده اند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درباره بازگشایی سلف دانشجویان تصریح کرد: تا به امروز دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی اقدامی به بازگشایی سلف نکرده و گزینه های بهتری را جایگزین این موضوع خواهیم کرد. رایزنی هایی که با دانشگاه های تهران انجام خواهیم داد نتیجه درست را به منظور حفظ سلامتی استادان و دانشجویان اعلام می کنیم.

رعیتی در پایان یادآوری کرد: نظر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی این است تا ارائه غذا به دانشجویان را مطابق توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام دهد یعنی با رستوران‌ها قرار داد ببندیم و خدمات خود را به اینصورت یعنی غذا‌های بیرون بر، رستوران‌های مکمل و ... ارائه کنیم تا از ازدحام دانشجویان در سلف جلوگیری شود و به این شیوه خطر جدی سلامت محصلان را تهدید نکند.

تاریخ:
1399/07/28
تعداد بازدید:
3328
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:45
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.